ATL (Above the line)

“Above the line” (powyżej linii) to określenie marketingowe, które odnosi się do działań reklamowych i promocyjnych, które są prowadzone za pośrednictwem tradycyjnych kanałów reklamy masowej, takich jak telewizja, radio, gazety itp. Działania “Above the line” są skierowane do szerokiej publiczności i są skoncentrowane na dotarciu do jak największej liczby ludzi za pomocą tradycyjnych kanałów reklamowych.

Przykłady działań “Above the line” obejmują:

  • Reklamy telewizyjne
  • Reklamy radiowe
  • Reklamy prasowe
  • Reklamy za pośrednictwem billboardów
  • Reklama internetowa, taka jak reklama na serwisach społecznościowych
  • Marketing wirusowy, czyli reklama, która rozprzestrzenia się poprzez udostępnianie treści przez użytkowników

Działania “Above the line” są często używane jako uzupełnienie działań “Below the line” (pod linią), które obejmują inne rodzaje działań reklamowych i promocyjnych, skierowanych do określonej grupy docelowej.

Skontaktuj się z nami

Jesteś gotów na podbój internetu?

Nie zwlekaj. Skontaktuj się z nami już teraz.
Zadzwoń tel: +48 573 568 909 lub zostaw dane kontaktowe.

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Filiżanka.
    Strony i sklepy internetowe - tworzenie i projektowanie stron i sklepów www
    Skontaktuj się z nami i spraw,
    aby Twój biznes był widoczny w sieci!