Grupy niestandardowych odbiorców

Grupy niestandardowych odbiorców to jedna z opcji targetowania kampanii reklamowych, która pozwala na skierowanie reklamy do grup odbiorców, które nie pasują do typowych kategorii demograficznych lub zachowań zakupowych. Można je tworzyć na podstawie danych z poprzednich kampanii reklamowych lub informacji zgromadzonych przez Piksela Facebooka, takich jak użytkownicy, którzy odwiedzili już stronę internetową lub weszli w interakcję z postem opublikowanym na profilu firmy. Grupy te pozwalają na przeprowadzenie kampanii remarketingowych, czyli dotarcie z reklamą do użytkowników, którzy już mieli kontakt z marką. Dzięki danym zgromadzonym przez Piksela Facebooka można także tworzyć grupy lookalike, czyli odbiorców podobnych do tych, do których udało się dotrzeć z przekazem. Grupy niestandardowych odbiorców pomagają w rozszerzeniu możliwości targetowania reklam na Facebooku.

Skontaktuj się z nami

Jesteś gotów na podbój internetu?

Nie zwlekaj. Skontaktuj się z nami już teraz.
Zadzwoń tel: +48 573 568 909 lub zostaw dane kontaktowe.

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Samochód.
    Strony i sklepy internetowe - tworzenie i projektowanie stron i sklepów www
    Skontaktuj się z nami i spraw,
    aby Twój biznes był widoczny w sieci!

    Twoja prośba o kontakt została wysłana. Odezwiemy się najszybciej jak to możliwe.

    Oops, coś poszło nie tak...

    Wysyłając wiadomość oświadczam, że akceptuję politykę prywatności oraz zgadzam się na przechowywanie danych osobowych i przetwarzanie ich w celu kontaktu zwrotnego. Administratorem danych osobowych jest firma GGSolutions posługująca się NIP: 8151783671, mająca siedzibę w Rzeszowie.