CRO (Conversion Rate Optimization)

Conversion rate optimization (CRO) to proces polegający na optymalizacji strony internetowej lub reklamy, aby zwiększyć liczbę osób, które podejmują określone działania (np. dokonują zakupu, zapisują się do newslettera itp.) w stosunku do liczby odwiedzających stronę. Celem CRO jest zwiększenie współczynnika konwersji, czyli stosunku liczby osób, które dokonują pożądanego działania, do liczby odwiedzających stronę.

Proces CRO obejmuje analizę danych dotyczących strony internetowej, takich jak liczba odwiedzających, ścieżki zakupu, sposoby, w jakie użytkownicy odwiedzają stronę itp. Następnie w oparciu o te dane wprowadzane są zmiany na stronie internetowej lub w reklamie, aby zwiększyć szansę na dokonanie pożądanego działania przez odwiedzających.

Przykłady działań związanych z CRO to m.in. optymalizacja treści, projektowanie i umieszczanie przycisków call-to-action, optymalizacja formularzy, testowanie różnych wersji strony internetowej itp. CRO jest ważnym narzędziem dla firm, ponieważ pozwala zwiększyć efektywność strony internetowej lub reklamy i przynieść więcej korzyści z inwestycji w marketing internetowy.

Skontaktuj się z nami

Jesteś gotów na podbój internetu?

Nie zwlekaj. Skontaktuj się z nami już teraz.
Zadzwoń tel: +48 573 568 909 lub zostaw dane kontaktowe.

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Samochód.
    Strony i sklepy internetowe - tworzenie i projektowanie stron i sklepów www
    Skontaktuj się z nami i spraw,
    aby Twój biznes był widoczny w sieci!

    Twoja prośba o kontakt została wysłana. Odezwiemy się najszybciej jak to możliwe.

    Oops, coś poszło nie tak...

    Wysyłając wiadomość oświadczam, że akceptuję politykę prywatności oraz zgadzam się na przechowywanie danych osobowych i przetwarzanie ich w celu kontaktu zwrotnego. Administratorem danych osobowych jest firma GGSolutions posługująca się NIP: 8151783671, mająca siedzibę w Rzeszowie.