Jak w Wordzie wstawić przypis na dole strony?

ForumJak w Wordzie wstawić przypis na dole strony?
Gość zapytał 8 miesięcy ago

Cześć wszystkim! Mam pytanie dotyczące programu Word. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, jak wstawić przypis na dole strony w dokumencie? Chciałbym móc umieścić przypis z dodatkowymi informacjami na dole każdej strony, ale nie wiem, jak to zrobić w Wordzie. Czy jest to możliwe w ogóle? Czy istnieją jakieś specjalne polecenia lub narzędzia do wstawiania przypisów w Wordzie? Będę wdzięczny za każdą pomoc i wskazówki!

Strony internetowe One Page, Single Page, tworzymy strony dla klientów z całej Polski
Sklepy internetowe - oferta sklepów internetowych GGSolutions
0 odpowiedzi

Twoja prośba o kontakt została wysłana. Odezwiemy się najszybciej jak to możliwe.

Oops, coś poszło nie tak...

Wysyłając wiadomość oświadczam, że akceptuję politykę prywatności oraz zgadzam się na przechowywanie danych osobowych i przetwarzanie ich w celu kontaktu zwrotnego. Administratorem danych osobowych jest firma GGSolutions posługująca się NIP: 8151783671, mająca siedzibę w Rzeszowie.