Conversion rate

Conversion rate (ang. wskaźnik konwersji) to stosunek liczby osób, które dokonały określonej akcji (np. zakupu, rejestracji w serwisie itp.) do liczby osób, które odwiedziły stronę internetową lub zetknęły się z reklamą. Wskaźnik konwersji jest wyrażany w procentach i oblicza się go następująco: (liczba konwersji / liczba odwiedzin) x 100.

Wskaźnik konwersji jest ważnym wskaźnikiem, ponieważ pozwala ocenić skuteczność strony internetowej lub reklamy w przyciąganiu potencjalnych klientów i zachęcaniu ich do dokonania określonej akcji. Im wyższy wskaźnik konwersji, tym lepiej, ponieważ oznacza to, że więcej osób dokonuje określonej akcji po odwiedzeniu strony lub zetknięciu się z reklamą.

Wskaźnik konwersji jest ważnym wskaźnikiem zarówno dla właścicieli stron internetowych, jak i dla reklamodawców. Dla właścicieli stron internetowych jest to ważne, ponieważ pozwala ocenić skuteczność strony w przyciąganiu i zachęcaniu użytkowników do dokonania określonej akcji, a dla reklamodawców jest to ważne, ponieważ wysoki wskaźnik konwersji może oznaczać, że reklama jest skuteczna i przyciąga potencjalnych klientów.

Skontaktuj się z nami

Jesteś gotów na podbój internetu?

Nie zwlekaj. Skontaktuj się z nami już teraz.
Zadzwoń tel: +48 573 568 909 lub zostaw dane kontaktowe.

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Serce.
    Strony i sklepy internetowe - tworzenie i projektowanie stron i sklepów www
    Skontaktuj się z nami i spraw,
    aby Twój biznes był widoczny w sieci!

    Twoja prośba o kontakt została wysłana. Odezwiemy się najszybciej jak to możliwe.

    Oops, coś poszło nie tak...

    Wysyłając wiadomość oświadczam, że akceptuję politykę prywatności oraz zgadzam się na przechowywanie danych osobowych i przetwarzanie ich w celu kontaktu zwrotnego. Administratorem danych osobowych jest firma GGSolutions posługująca się NIP: 8151783671, mająca siedzibę w Rzeszowie.